6 Ocak 2013 Pazar

Yılbaşı ağacımız

 Geçtiğimiz yıllarda arkadaşlarımın yılbaşı hediyelerini almak için aldığım yılbaşı süsleri elime geldi. Bu yıl arkadaşlarla toplanmadığımız için süsler ziyan olmasın dedim ve hemen evde bulduğum yeşil kartondan bir ağaç yapıverdim. Tamda oğlumun boyuna uygun.



Yılbaşı ağacımız
 Oğlum henüz doğmadı içimde kıpır kıpır büyümeye çalışırken yılbaşı hediyesi olarak ona aldığım "Mavi ay" adlı kitaptan küçük bir dörtlükte eklemek istiyorum.


Nasıl da şişmanlamış
ggecemin Güneş'i...
En sevdiğim
"Günaydın" deyişi.
Burnu, ağzı, kaşı, gözü
Tıpkı dedemin yüzü.



Yazarlar Mavisel Yener ve Aytül Akal, resimleyen ise Mustafa Delioğlu. Kapak resmine hayran kalıp şiirlerine de bayıldığım bu kitap tasarım ve çizimleriyle de ödül almış. Ben bile o kadar etkilendim ki inşallah oğlumda beğenecek, şimdiden okuyoruz akşamları oğlumun ilk şiir kitabından şiirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder