19 Mayıs 2015 Salı

2. Instagram Anneleri Buluşması Vol.1

Canım Sibel'in girişimleri ile 2. Instagram Anneleri buluşmasını da yaptık. Geçen yıl Tuğba ve Helin ile organize ettiğimiz Ankara Instagram Anneleri (geçen yıl ki etkinlik için tıklayın) etkinliğinden sonra bu yıl da Sibel ile hazırlandık. Sibel de geçen yıl bir etkinlik yapmıştı ( Sibel'in etkinliği için tıklayınız)

Bu yıl deneyimlerimizi birleştirdik desem yalan olur çünkü canım arkadaşım benden daha çok emek sarf etti. Buradan da ayrıca çok çok teşekkür ederim :)

Etkinliğimizi 17 Mayıs da Behzat Restaurant'da yaptık.

Davetlilerimiz anne olunca katılamayan arkadaşlarımız olsa da çok keyifli bir buluşmaydı (sanırım) :) :D Çünkü ben çoğunlukla Bartu'nun peşinden koştum :D Eşimin şehir dışında olması nedeniyle 2 yaşında minik ergen ile her zaman ki koşturma içinde oturup rahat rahat sohbet edemedim hiçbiriniz ile :(

Ama Bartu'nun kısa bir süreliğine kaybolması ile yaşattığımız minik adrenalin ile herkese farklı bir heyecan yaşattık kabul edin arkadaşlar :D

İşte etkinlikten kareler

Küçük bebişli anneler etkinlikten erken ayrıldı. Şu kareyi onlar gitmeden çekeydik iyiydi


İçimizde teyze kontenjanı ile katılar 3 arkadaşımız daha vardı. İtiraf ediyorum birisine Bartu'yu satacaktım ama olmadı :)

Şu selfilerin birine gireyim derken kaybettim oğlumu :(










Bengü Ankara'dan ayrılacağı için biraz buruk hoşcakal dedik :(


Oturduğu kısıtlı zamanlardan bir kare



Ve Bartu ile :)




Etkinliğin sonunda bende yorgunluktan bittim bu küçük ergen de :D Sonunda kanguruda uyudu kaldı :D :D

VEEEE

Davetimize katılan tüm arkadaşlarıma tekrar teşekkür ediyorum :) 

ve
misafir ve sponsor konuğumuz Ankara Hint Kınası Füsun vardı :)

#sibelvegoncaannelerle



1 yorum:

  1. Canım her şeye birlikte koştuk hem yorulduk, hem eğlendik, sen-ben yok ;)
    Ahh O minik adam bizi hemde nasıl korkuttu, biz böyle olduysak seni düşünemiyorum :(
    İkimizinde emeklerine sağlık canım devamı gelsin inş :)
    Çok öptüm..

    YanıtlaSil