19 Mayıs 2015 Salı

2. Instagram Anneleri Buluşması Vol.3




Etkinlik için bize destek olan tüm firmaların her birine ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum.



Pakolino Kutularını incelemeyi istiyordum ki bu etkinlik sayesinde bir fırsat doğdu :D
Once e-mail ile görüştüğüm Greta Hanım ile Kidex Fuarında tanışma fırsatı da buldum. Bartu ile oturup etkinlik yapamadık ama eve getirdiğimiz kış feneri etkinliği ile ailecek çok keyifli zaman geçirdik. Çok yakında detaylarını fotoğrafları ile paylaşacağım :) 

Pakolino'nun diğer kutularını incelemek isterseniz tık tık


Bir diğer sponsorumuz logosunda da parmağım olan Ara Home oldu. Green Gate desenli tabakları anneleri inanılmaz mutlu etti :) Etkinliğimiz ile de uyumlu renkleriyle konseptimize de çok iyi uyum sağladığı için etkinlik sunum masamızda da baş köşeyi aldı :D Edacım güzel hediyelerin için çok çok teşekkür ederim, büyük bir keyifle kullanacağım :) Zamanla sofra sunumlarımla ilgili postlarda bol bol yer alacağı için daha çok karşınıza çıkacak :D

Ara Home markası ile satışta olan diğer ürünler için tık tık


Çeyizimde klasik çelik tencerelerim ve bir kaç da teflonlarım vardı ama eşim çok pinpirikli olunca teflonlarda minik bir çizik görse kullandırmadığından kaç teflon ürün attık bilmiyorum. Son zamanlarda çıkan seramik ve granit ürünleri merak ediyordum ki bir tane seramik tencerem oldu. Henüz kullanmadığım için bir şey yazamıyorum inşallah ilk fırsatta deneyimlerimi paylaşacağım. :)

Mehtap mutfak ürünleri için tık tık



Party Lite Mumları ile ilk kez bu etkinlikte tanıştım. Mumlara bayılırım ama bunlar mumdan öte oda kokusuymuş. Hatice hanım masaya koyduğu mum ve meltler ile mis gibi kokuttu heryeri. Aslında ürünleri ile ilgili sunum yapıp bilgiler de verdi ama ben Bartu'nun peşinde koşarken dinleyemedim :( Web sayfalarına bir göz attım ama asıl kokularını denemeyi çok isterdim :( Bir tek siyah renkli "İncir İhtirası" nın kokusu aklımda kalmış. 

Sizde ürünler ve bilgi almak isterseniz tık tık


Kağıt ile ilgili her şeye bayılan ben için daha güzel bir hediye olamaz :D :D Web sayfaları arasıra hobi malzemeleri temin ettiğim bir adresti. 

Dergiler ve diğer hobi malzemeleri için tık tık


Gebeliğimden beri konularına göre arasıra takip ettiğim dergilerden birisi. Bu ayki sayısında beni ilgilendiren "Neden bu kadar inatçı" başlığıydı. Daha dergiler gelip kargo kutusunun köşesini açar açmaz başlık gözüme çarptı :D 2 yaşında minik bir ergen ile kendi sabır sınırlarıma hayran bırakacak kadar beni zorlayan bu sıpanın inadı bu ay dergide. Okudum ve biliyorum ki bu bir süreç, geçecek ama gerçekten çok çok zorluyor yav! :( 

Dergi ile ilgili bilgiler için tık tık


Adını duyduğum ama hiç kullanmadığım Essence ürünlerini deneyip çok yakında bir post ile bilgilendireceğim :) İlgi ve desteği için ayrıca çok çok teşekkür ederim :D

İki üründen birisi Sivilce Kurutucu. Yağlı bir cildi olan ben için denemeye can attığım bir ürün.
Web sayfasında "essence pure skin sos sivilce kurutucu! yenilikçi iki aşamalı formülüyle clearderm kompleksi çok hızlı ve etkili bir biçimde sivilceleri bir gecede kurutur ve cilt lekeleriyle savaşır. kullanmadan çalkalayın, uyumadan önce temizlediğiniz cildinizdeki problemli alanlar üzerine sürüp bir gece bekletin ve sabah cildinizi durulayın." diye yazıyor.

Diğeri ise Sivilce karşıtı pudralı tonik. Toniğim bitmek üzereydi. Çok yakında deneyeceğim bir ürün olacak. Bu ürün için " bu etkili sivilce karşıtı tonik cilt bakımınızı ideal bir şekilde tamamlayabilmeniz için pudra ile zenginleştirilmiştir. istenmeyen sivilce ve siyah noktalarla savaşır ve içeriğindeki pudra sayesinde cildinize uzun süre kalıcı matlaş etkisi ile harika bir görünüm verir. temiz ve mat bir cilt görünümü için sadece çalkalayın ve yüzünüze uygulayın! " diye bilgi var. 

Diğer ürünler için tık tık


Fruit Flowers Etkinliğimiz de hem gözümüze hem de midemize hitap ederek bizi şimarttığı için çok çok teşekkür ederim :) :) 

Bilgi ve sipariş için tık tık


Her anne ve anne adayının mutlaka uğradığı web sayfalarından birisi alternatifanne.com. Sık sık göz attığım yazılarını okuduğum Gülüş Türkmen'in Kidex Fuarına geleceğini öğrenince bir imza almasam olmazdı diyerek gittiğim fuarda bir imzadan fazlası ile döndüm :) Hem Anneliğin Ötesinde Kitabına imza aldım hem de arkadaşlarım için dergi ile döndüm evime :D Kendisi ile tanışmak ayrı bir mutlulukken hediyesi ile daha bir mutlu ettiği için buradan da çok çok teşekkür ederim :D

Hala web sayfasına uğramayan varsa tık tık


Dermokil'in değişik maskelerini kullandığım olmuştu. Ama bu ürünün 35 yaş üstü olduğundan denemesi için ablama vereceğim. Yorumları ondan aldığımda mutlaka paylaşacağım. Şampuan ve saç kremi de bana uygun olmadığı için bir başkasından öğreneceğim deneyimlerini. El kremini ise kuru cildi ile sürekli krem kullanmak zorunda kalan eşim deneyimleyecek. 

Diğer ürünler için tık tık


Toyzz Shop da bebişleri sevindirdi :) Oğlum için gönderdiği boyama defterini şimdilik kaldırdım. Ama suluboya, mum boya, pastel boya gibi birçok boya çeşidimize keçeli boyalar da eklendiği için pek sevindik :D

Web sayfası için tık tık


Goon ile yeni tanıştım. 
Yaz gelmiş tatil mevsimi yaklaşmışken mayo bezlerini deneme fırsatımızın geleceği günü iple çekiyorum :D Kilot şeklinde bebek bezini de kullanmadım. Şeklinden dolayı tuvalet eğitimine doğru kilota geçmeden önce kilot sevdirme aşamasında kullanmayı planlıyorum. Haa! Birde çok cici ördek şeklinde ıslak mendil kutuları vardı ki birisinin elinden almamak için zor tuttum kendimi :(

Ürünler için tık tık


Malum kağıt ile haşır neşir olunca haliyle evde yapıştırıcının her türlüsü oluyor. Zaten kullandığım bir üründü, çok teşekkür ederiz :D

Ürünler için tık tık


Açıkçası kınayı pek sevmem ama bu Hint kınası farklıymış. Ben kına gecelerini falan pek sevmediğimden kına gecemde olmadı. Ama şimdi kınalar da değişmiş. Dövme gibi desenlerle çok keyifli bir hal almış. Bak şimdi olsa kesin bir kına gecem olurdu :D Sponsor annelerimizden Füsun'a istediğimiz desenleri yaptırdık ve etkinliğimize ayrı bir renk kattı. Ben oğlumun isminin baş harfi ile pek bir mesudum :D Kına hakkında da mini bir bilgi vereyim. 

Uygulamadan sonra desenin kalınlığına göre 15 ile 30 dakika arasında kuruyup dökülüyor. Üstdeki fotoğraf da hemen uygulama sonraki hali var.  Alttaki fotoğraf ise bir aynı günün akşamından. Burda renk turuncu gibi açık. 3. Fotoğrafta ise 24 saat sonrası var. Artık iyice koyulaştı. 
Ne kadar kalıcı dersenin 20 gün civarı tende kalıyormuş.

Sizde yaptırmak isterseniz işte adres tık tık



Etkinliğimizin sponsoru değil misafiri olan ama biri 13 günlük diğeri 2 yaşında iki bebişi ile bizlere hediyeler hazırlayan canım arkadaşım Tuğba'ya da bol bol teşekkür etmek istiyorum :D Eline emeğine sağlık canım benim.

Tuğbanın keçe ve kokulu taş ürünleri için tık tık 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder