19 Kasım 2015 Perşembe

TATLIMO & FRUITFLOWERS WORKSHOP


Sanırım bugüne kadar katıldığım en tatlı workshop buydu :) Sevgili Sibel'in daveti ile 13 Ankaralı blogger olarak Fruitflowers Ankara Şubesinde inanılmaz eğlendik.

Gebeliğin bulantılı ve meşakkatli süreci nedeniyle yazımı epeeeey geciktirdiğim için organizatörümüz Sibel'e ve başta Mahmut Bey olmak üzere tüm Fruitflowers ekibine buradan da özür dilemek istiyorum :(



Marka Müdürü Mahmut Bey bize Tatlimo ve Fruitflowers'ı anlattı. 




Daha sonra kurabiye ve meyveleri süslemeye başladık. Kendi arajmanlarımızı yaptık ve tabiki tüm ürünleri tek tek denedik. Bulantılarım ve tiksintilerim nedeniyle çikolatanın tadına bakamamış olsam da daha önce katıldığım etkinliklerden ve eşime babalar gününde sipariş ettiğimizden tadını biliyorum :) Ama herşeyi yemeyen ve inanılmaz tat alarak bir gurmeye dönüşen ben gebe meyve ve keklerine ba-yıl-dım !!!!!!


Çikolata içinde diye önem vermeyeceklerini falan düşünüyorsanız yanılırsınız çünkü herbiri özel getirtiliyormuş ve gerçekten inanılmaz lezzetli. Örneğin en son bu kadar lezzetli ananasları Barselona'da yemiştim. 

 

Çikolatalarını kendileri için özel ürettiriyorlar ve siparişler geldiği an üretiliyor. Hatta biz oradayken de bir sipariş hepimizin içinde hazırlandı :)


Bu tatlı arajmanı da ben hazırladım :)



Anneyi almaya gelen minik kuzu da keyfini çıkardı :)



2 yorum:

  1. Tatlimo atölyeleri çok tatlı olur tabi ki dostum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yataktan bir çıksam eve girmeyecekmişim gibi hissediyorum ama bir çıkabilsem :( Şimdi de bel fıtığımı hortlattım yatıyorum. Daha fazla çıldırmayayım diye eşim bilgisayarı yanıma kurdu da blog blog geziyorum :)

      Sil