16 Mart 2016 Çarşamba

Burcu ile 5 çayı Etkinliği


  Blog etkinlikleri, instagram anneler derken çok tatlı insanlarla tanışma fırsatı buldum şu son yıllarda. Yine instagram takipçisi olduğum Burcu ile de bu etkinlik sayesinde yüz yüze tanışma fırsatım oldu. Allahım ne tatlı, bıcır bıcır bir şey o öyle!!!! Böyle yazınca bebek sever gibi oldu ama gencecik çıtı pıtı bir hanımcık olunca böyle bir his yaratıyor insanda :) Ne var canım zamanında eşimin yanında benim başımı okşayıp sevende olmuştu :) :)


Eryaman Butikek'de "Burcu ile 5 çayı" adı altında Sibel'de olunca hele bir de Burcu kendisi gibi tatlı bir etkinlik organize edince bol sohbet, eğlence eksik olmadı :)



Etkinlikte, daha önce workshop etkinliğine de katıldığım, ürünlerini nasıl ve hangi ortamlarda yaptığını bildiğim blogger dostu Tatlimo ve Fruitflowers'ın tatlı ikramları ile midemizi şenlendirdik :)   Özel günleriniz için farklı bir alternatif isterseniz yüzünüzü gülümsetecek yaratıcı lezzetleri bu iki adresten bulabilirsiniz!!!!


Etkinlik esnasında ürünlerini tanıtıma gelen genç girişimciler Emre ve Burak bize FitNut markası ile piyasaya girdikleri fıstık ezmesinden bahsettiler. %100 fıstık ezmesi olan ürünlerinde yağ, şeker gibi hiçbir katkı maddesi yok. Saf fıstık tadı aldığınız ürünü bal ve pekmez ile tatlandırabileceğiniz gibi sade olarak da tüketebileceğiniz bir ürün. Ürünü Organik Satınal adresinden temin edebilirsiniz :) Bize afiyet oldu size de afiyet olsun :) :)


FitNut ismine yakışır bir şeyler çizittirmesem olmazdı! :)

Etkinliğin diğer sponsorları ise;



Pasta Vesaire bu mis kokulu ve çoook tatlı kokulu taşı bizler için hazırlanmıştı. Evde koyacak yer konusunda kararsız kalıp bir kaç duvar gezdikten sonra sonunda bu güzelliği layık bir yer buldum :) 


COSMED: Pek cilt bakımı ve makyaj ürünlerinden anlayan birisi değilim ama bu Cosmed Vanilyalı Nem Maskesini gerçekten sevdim. Son zamanlarda Toprak gelmeden kendime bakayım derdine düşüp kremlerimi, yüzümü yıkamayı, maskeleri falan ihmal etmiyordum. Ama bunu market ürünlerindan daha çok beğendim ve fiyat olarak da araştırınca uygun geldi. Elimdeki maskeler bitsin bundan istiyoruuuuum!!!!



BEYOND: Bu etkinlik ile tanıştığım Kore markası bu ürünlerin tanıtımını da davetli bloggerlardan Başak yaptı. Pek çok ürün numunelerinden oluşan bir paket hazırlayan firma ile tanışıp deneme fırsatı bulduğum için çok mutluyum :)


HC HAIR CARE: Saç konusunda bahtsız olan ben ne denediysem bir yere kadar oluyor. Seyrek, ince telli ve yağlı saçlarım için yapılacak pek bir şey yok sanırım. Etkinlikten beri saç maskesini kullanıyorum. Bunun gibi maskelerin en büyük problemi saçlarımın çabuk yağlanması oluyor. Bu maskede o kadar yağlanmadı gibi ama gebelik ile altüst olan hormonlar ile tüm vücudumun dengesi şaştığından ne desem boş şuan. Sol taraftaki ile saç açıcı sprey, fikri ve uygulamasını hatta etkisini sevdim ama ahh! şu gebelik ile kokulara takıntım yok mu kokusunu sevemedim. Daha önce severek kullandığım hiçbir parfümü de kullanmadığımı düşünürsek doğum yapana kadar kokusu kötü diyemem doğumdan sonra inanılmaz beğendiğim bir kokuya da dönüşebilir çünkü :) Doğumdan sonra saçlarım için elime gelecek bir ürün olucak gibi :)


IXORA: Yeni Argan yağlı kremi de denememiz için bizlerleydi.


EKOZ KOZMETİK: Oda kokuları ile aram pek iyi değildir. Özellikle bazı kokular migrenimi bile tetiklediğinden pek kullandığım bir ürün değil ki gebelik ile kokulara takıntılı ben bu Vanilya kokusunu SEVDİM. Ben bu halde sevdiysem hafif ve güzel diyebilirim çünkü eşim bile beğenip etrafa sıktığımı görünce çok şaşırdı. Özellikle onun parfümlerine çok karıştığımı düşünürsek :)


RITUEL DE BEAUTE ve NATRACARE ürünleri ise denenmek için bir süre bekleyecek ürünler arasında yerini aldı :) 

Ve son olarak da


MİNVAL YAYINLARI: Yolu Ankara'dan geçen yazarların öykülerinin yer aldığı bu kitap keyif köşemde okumayı bekliyor. Uzun zamandır Ankara'da yaşayan birisi olarak içinde kendimden de çok öykü bulacağıma emin olduğum kitaba daha başlayamamanın ızdırabı ile paylaşıyorum. Bir kitabı bitirmeden elinden bırakamayan birisi olarak tek solukta okuyacağıma eminim.

Organizatör Burcu'ya ve tüm sponsorlara tek tek teşekkür ederim :) 

Kocaman Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder