11 Nisan 2016 Pazartesi

Sende Umut Ol


Atölye Kırmızı Kedi'nin "Sende umut ol" diyerek başlattıkları Hacettepe Üniversitesi İhsan Doğramacı Çocuk Hastanesinde yatan hasta çocuklara el yapımı oyuncak kampanyasına bende bu şekilde katkıda bulundum. 

Ürünler çocuklar için en anlamlı günde, 23 Nisan'da hastane içinde yapılacak şenlikte onları sevindirecekler. Çocuklarımıza acil şifalar diliyor sağlıklı, mutlu, huzur ve umut dolu daha nice güzel günler diliyorum....


Katkılarından dolayı Atölye Kırmızı Kedi'ye buradan da ayrıca çok çok teşekkür ederim...

















3 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş, bende oyuncak yapmak isterim ne zaman son gönderim yada elden mi teslim edeceksiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh! Ben bunu yeni görüyorum. Atölye Kırmızı Kedi 23 Nisan için bir öncülük etmişti. Teslim ettiler. Ama instagramdan @krmzkedi olarak takip edersen belki başka bir organizasyon olabilir :)

      Sil
  2. canım kısmet değilmiş demekki dünküde hamamönüne gittim kırmızı kedi atolyesine ama kapalıymış :( onlarlada iletişim kuramadım, neyse artıkbidaha ki sefere, teşekürler...

    YanıtlaSil